Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Ο Θησαυρός των Ναζί ~ Εκδόσεις Διόπτρα !!



Γεία σας αγαπητοί αναγνώστες!!


Σήμερα σας έχω σπέσιαλ ανάρτηση - κριτική !

Ο περιορισμένος μου χρόνος δεν μου άφησε περιθώριο να το κάνω νωρίτερα ...

Το διάβασμα και ο ελάχιστος προγραμματισμός που κάνω απλά χειροτερεύουν την κατάσταση!


Στο θέμα μας όμως !

Σήμερα θα ασχοληθούμε με το βιβλίο " Ο Θησαυρός των Ναζί " απο τις Εκδόσεις Διόπτρα!!


- Εξώφυλλο!!


                                              Αποτέλεσμα εικόνας για ο θησαυρος των ναζι
                       ( κοιτάξτε απλά αυτήν την υφή στο πάνω μέρος του εξωφύλλου... <3 )


Περίληψη απο το οπισθόφυλλο !


 589 π.Χ.
Ο αρχαίος κόσμος καταρρέει. Οι ιερείς του Ναού αναζητούν απελπισμένοι τους μεγαλύτερους θαλασσοπόρους του κόσμου για να σώσουν τους θησαυρούς τους. Σε μια μακρινή ακτή, στο μέρος που οι προφήτες ονόμαζαν Άρμα των Θεών, μετά το πιο εκπληκτικό ταξίδι που είχε γίνει ποτέ, ένας Φοίνικας, o Άννωνας, τρέπεται σε φυγή για να σώσει τη ζωή του από έναν τρομακτικό εχθρό...

1943
Στις πιο σκοτεινές ημέρες του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, οι αποκρυπτογράφοι των Συμμάχων έπαιζαν ένα παιχνίδι ζωής και θανάτου. Για μερικούς, διακυβευόταν κάτι ακόμη πιο σημαντικό, μια άκρως απόρρητη ανταλλαγή θανάσιμων υλικών ανάμεσα στους Ναζί και τους Ιάπωνες που έπρεπε να τη σταματήσουν με κάθε θυσία. Όμως ακόμη κι αυτοί δεν ήξεραν τίποτα για το αρχαίο αντικείμενο που ήταν κρυμμένο πάνω σε ένα πλοίο, τη μοίρα του οποίου μόλις είχαν σφραγίσει...

Σήμερα
Ο θαλάσσιος αρχαιολόγος Τζακ Χάουαρντ και ο φίλος του Κώστας αναλαμβάνουν μία από τις πιο επικίνδυνες καταδύσεις στη ζωή τους, αναζητώντας μια ποσότητα χρυσού των Ναζί. Η  έρευνα θα τους οδηγήσει σε ένα φοινικικό ναυάγιο έξω από τα παράλια της Αγγλίας και σε έναν αποκρυπτογράφο του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου που έχει να αφηγηθεί μια απίστευτη ιστορία. Σταδιακά ο Τζακ ενώνει τα κομμάτια του παζλ, ανακαλύπτοντας την αλήθεια για ένα από τα μεγαλύτερα εξερευνητικά ταξίδια της αρχαιότητας.


 Λιγα λόγια απο εμένα


Αυτό το όμορφο παχουλό βιβλιαράκι είναι γεμάτο υπέροχες στιγμές και μπορώ να πω πως η περίληψη στο πίσω μέρος το αδικεί λιγάκι...

Όταν το ξεκίνησα απλά ήξερα ότι θα το λάτρευα ...

Συνδυάζει δύο απο τις μεγαλύτερες αγάπες μου : τη θάλασσα και την Ιστορία - Αρχαιολογία !

Το πόσο ευχαριστήθηκα να διαβάζω ιστορικά γεγονότα τόσο καλά ενσωματωμένα σε ένα λογοτεχνικό βιβλίο δεν περιγράφεται! Ήμουν σαν το καρτούν - τον Σκρουτζ- που πεθαινει απο ευτυχία όταν βλέπει λεφτά!

Αν δεν το καταλάβατε :


                              Αποτέλεσμα εικόνας για skroutz mac duck


Κάαπως έτσι κι εγώ....

Όταν πριν πολλά χρόνια ο Άνωνας έκρυβε το χρυσάφι του ούτεπου θα φανταζόταν οτι κάποια χρόνια μετά άνθρωποι θα έχαναν τη ζωή τους αναζητώντας το και οιτ ολόκληρες δολοπλοκίες θα υφαίνονταν για την απόκτηση του..

Και σίγουρα δεν θα φανταζόταν πως δύο αρχαιολόγοι μετά απο κανα - δυο αιώνες θα ασχολούνταν ακόμα μαζί του...

Που να φανταζόταν οτι δύο μορφωμένοι αρχαιολόγοι του σήμερα θα κινούσαν γή και ουρανό για να το βρούν και να χαρίσουν τα αποτελέσματα των ερευνών τους στην ανθρωπότητα ?

Μια μεγάλη περιπέτεια γεμάτη απρόοπτα και ανατροπές , που πλέκεται πανέμορφα με αληθινά ιστορικά στοιχεία , δημιουργούν μια μαγική ατμόσφαιρα για όποιον το διαβάζει!

Όταν πλέον έφτασα στο τέλος απογοητέυτηκα που τελειώσε και ήθελα σίγουρα  λίγο παραπάνω!

Απίστευτο το συγγραφικό ταλέντο του Gibbins και σίγουρα ένα βιβλίο που αξίζει να διαβάσετε !


Αυτά τα λίγα απο εμένα φίλοι μου

Πείτε μου στα σχόλια αν το έχετε διαβασει και σας άρεσε ή αν θέλετε να το διαβάσετε μετά απο αυτήν την ανάρτηση !



                                Σχετική εικόνα


 (Εγώ με τα βιβλία μου )


Να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τις Εκδόσεις Διόπτρα και το τέλειο site  τους !


Φιλούμπεςςς !!! <3 <3 <3  

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου