Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Έκλεψε μια ζωή. Τώρα πρέπει να πληρώσει με την καρδιά της...~ Εκδόσεις Ψυχογιός




Γειά σας αγαπητοί μου αναγνώστες!!

Μετά απο κατι που φάνηκε εκατομμύρια χρόνια , επανήλθα !!

Χαχαχαχα όχι μην μπερδεύεστε ... Θα ξαναχαθώ για ... εε ναί ...

Όπως και να έχει σήμερα είμαστε εδώ για να μιλήσουμε για ένα υπέεεροχο βιβλίο!!

Για όσους δεν το 'επιασαν απο τον τίτλο μιλάω για το βιβλίο :  " Αγκάθια και τριαντάφυλλα " της Σαρα Τζ Μαας , φυσικά απο τις Εκδόσεις Ψυχογιός !!

Και δεν θα μπορούσα να μην το παρουσιάσω κι εγώ με την δική μου πινελιά ..

Παρόλο λοιπόν που έχουν περάσει πολλές πολλές μέρες απο τότε που το διάβασα και πραγματικά ζητώ χίλια συγγνώμη που δεν το είχα προγραμματίσει νωρίτερα έχω να δηλώσω πως το πρόγραμμά μου είναι γεμάτο απο διάβασμα , διάβασμα και... ωω ναι ! διάβασμα ....

Και τώρα που το κάνω αυτό η πλάκα είναι οτι δεν το είχα σκεφτεί καθόλου...

Λοιπόν αρκετά σας κούρασα με την γκρίνια και το διάβασμα μου...

Πάμε στην ανάρτηση!!!


Εξώφυλλο !!


Αποτέλεσμα εικόνας για αγκαθια και τριανταφυλλα


Περίληψη απο το οπισθόφυλλο :



Έκλεψε μια ζωή. Τώρα πρέπει να πληρώσει με την καρδιά της.

Όταν η νεαρή κυνηγός Φέιρα σκοτώνει έναν λύκο στο δάσος, ένα θηριώδες πλάσμα κάνει την εμφάνισή του και απαιτεί την τιμωρία της. Η Φέιρα μεταφέρεται σε έναν επικίνδυνο, μαγικό τόπο, τον οποίο γνωρίζει μονάχα από τους θρύλους, κι εκεί ανακαλύπτει πως το πλάσμα που την αιχμαλώτισε δεν είναι ζώο, αλλά ο Τάμλιν, ένα από τα θανάσιμα, αθάνατα ξωτικά που κάποτε κυριαρχούσαν στον κόσμο τους.

Κι ενώ η Φέιρα παραμένει κρατούμενη στα κτήματά του, τα αισθήματά της για τον Τάμλιν αλλάζουν και η παγερή εχθρότητα παραχωρεί τη θέση της σε ένα φλογερό πάθος που σαρώνει κάθε ψέμα που της είχαν πει σχετικά με τον υπέροχο, αλλά συνάμα επικίνδυνο κόσμο των ξωτικών. Όμως, μια αρχέγονη, μοχθηρή σκιά απλώνεται και πυκνώνει πάνω από τη χώρα των ξωτικών, και η Φέιρα πρέπει να βρει έναν τρόπο να την εμποδίσει… ή να καταδικάσει τον Τάμλιν –και τον κόσμο του– για πάντα. 



                              η Πρίθιαν ( όχι που δεν θα έβαζα χάρτη ...)

                             Αποτέλεσμα εικόνας για αγκαθια και τριανταφυλλα
   





Λίγα λόγια απο εμένα: 



Το παίρνω λοιπόν στα χέρια μου ,  το ανοίγω και αυτό ήταν !! 

Απο τι να ξεκινήσω ρε παιδιά ?? 

Η μυρωδιά , το βάρος , το actuall περιεχόμενο? 

Όλα μαζί !!

Όταν η Φέιρα συναντά εκείνον τον λύκο στο δάσος - πέρα απο το φόβο που της προκαλούν οι μύθοι με τους οποίους έχει μεγαλώσει - πιστεύυει πως έχει βρεί το ιδανικό κυνήγι που θα σώσει την οικογένεία της και την ίδια απο την πείνα που τους ταλαιπωρεί εδώ και καιρό ... Έτσι με όσο θάρρος μπορεί να χωρεσεί  στην νεαρή ψυχή της ξεπερνά τους φόβους της και με το τόξο και τον αλάνθαστο στόχο της καταφέρνει να σκοτώσει τον λύκο...

Γυρνά σπίτι της και αρχίζει να το ετοιμάζει ωστέ να βγάλει κάποια χρήματα με το δέρμα του ... Την επόμενη μέρα στην αγορά όλα πάνε όπως θα περίμενε κανείς ... 

Όλα καλά έτσι? 

μμμ...  όχι ακριβώς... 

Τι θα έκανες αν οι μύθοι με τους οποίους έχεις μεγαλώσει έβγαιναν αληθινοί? 

Κι αν κάποιος απαιτούσε ως αντάλλαγμα τον ίδιο σου τον εαυτό για να πληρώσεις το τίμημα ? 

Θα εγκατέλειπες την οικογένεια σου για να σωσεις τον κόσμο σου και τους συνανθρώπους σου? 

 Τελικά η Φέιρα αναγκάζεται να αφήσει την οικογένεία της και να ακολουθήσει τον Τάμλιν , το όμορφο ξωτικό... 

Και φυσικά όταν γνωρίζεις κάποιον καλύτερα τα συναισθήματά σου αλλάζουν... 

Εξάλλου μίσος και αγάπη μοιάζουν πολύ ....

Μεταξύ μίσους και αγάπης η Φέιρα θα κληθεί να λάβει κάποιες αποφάσεις καθοριστικές για το μέλλον τόσο των ανθρώπων όσο και των ξωτικών...


Αυτά λοιπόν απο εμένα για το βιβλίο ... 

Μια ακόμη υπέροχη βιβλιοπρόταση για κάθε βιβλιοφάγο !!

Το λάτρεψα απο την αρχή μέχρι το τέλος και πραγματικά δεν το άφησα απο τα χέρια μου πριν το τελειώσω! 


Βρήκα μια πολλή ωραία φωτογραφία και δεν κρατήθηκα ... 



                         Αποτέλεσμα εικόνας για αγκαθια και τριανταφυλλα
  

Αυτά απο εμένα λοιπόν φίλοι μου !! 


Πείτε μου στα σχόλια αν το έχετε διαβάσει ή αν σας κίνησα την περιέργεια !!

Να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τις εκδόσεις Ψυχογιός και όπως πάντα το υπέροχο site τους !!


Φιλούμπεςςς!!! <3 <3 <3 



4 σχόλια:

  1. Αν και δεν είναι το είδος βιβλίων που διαβάζω το συγκεκριμένο πραγματικά μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον! Θα το προσθέσω στη λίστα αναμονής... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενη Εφη ,

      Πιστεψε με αξιζει τον κοπο ακομη κι αν δεν εχεις διαβασει αλλα βιβλια τετοιου στυλ ❤😘😘

      Διαγραφή
  2. Αχ φαίνεται πάρα πολύ ενδιαφέρον σίγουρα θα το χω στη λίστα μου (η οποία μεγαλώνει συνέχειαα). Μακάρι να είχα και χρόνο τώρα αλλά σίγουρα το καλοκαιρακιιι��❤️��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενε μου αγγελε ( wattpad αξιαα 😂😍)
      Ανυπομονω να ακουσω την αποψη σου αφου θα το εχεις διαβασει !! ❤❤

      Διαγραφή