Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Overal Review Ιουνίου (+ εξηγήσεις)


Γεια σας αγαπητοί μου αναγνώστες!!


Μετά απο πολλές πολλές μέρες και ενώ έχουμε φτάσει σχεδόν στο τέλος του μήνα τώρα πια αποφάσισα να σας κάνω μια ανάρτηση , αφού επιτέλους βρήκα ησυχία και ηρεμία να κάτσω μπροστά στον υπολογιστή!


Το καλοκαίρι μου είναι λίγο γεματούλι μάλλον! Αλλά τι να πρωτοκάνεις? Τόσος πολύς κόσμος να δεις , τόσα πράγματα να κάνεις κι όλα αυτά σε μόλις 24 ώρες...



                                           





Όπως και να έχει σήμερα είμαι εδώ για να σας κάνω την  αναρτησούλα που κανονικά θα έπρεπε να γίνει την επόμενη εβδομάδα , και καθώς αυτή προορίζεται ακόμα πιο γεμάτη απο τις προηγούμενες( και δεν θα έχω και ιντερνετ γιατί φεύγω για διακοπές στο βουνό ) θα την κάνω λίγο νωρίτερα ...

Γενικά έχουμε πρόγραμ -χαχαχαχαχα 

τέλος παντων ...


Για όποιον λοιπόν δεν θυμάται ή δεν ξέρει πως ακριβώς είναι ένα overal review είμαι εδώ να το εξηγήσω ... Αρχικά όταν κάθε μήνας τελειώνει κάθομαι εδώ (καλή ώρα ) και σας μιλάω για δύο βιβλία που διάβασα , δύο όμορφα τραγούδια ( συνήθως όχι πρόσφατα αλλά οκ ) και μια ή δύο ταινίες που μου άρεσαν...( και σειρές μερικές φορές)

( σημείωση : οι κριτκές αν δεν υπάρχουν σε λινκ θα ανεβούν σύντομα ... )

 Πάμε λοιπόν!









1. BΙΒΛΙΑ

Εδώ έχουμε κλασσικά δύο υπέροχες επιλογές ναι ναι παλι δυσκολευτηκα να ξεχωρισω δυο

Αρχικά έχουμε  μια "λιχουδιά " απο τις εκδόσεις Διότρα! Λέγεται "Ο θησαυρός των Ναζί " και δεν θα μπορούσε να είναι πιο ωραίο !!





Για την δεύτερη επιλογή επέλεξα ( πάλι ) Ιζαμπελ Αλιέντε ... Το βιβλίο είναι το τρίτο της σειράς που αφηγείται τις περιπέτειες δυο νέων σε όλον τον κόσμο!

Λέγεται " Το δάσος των Πυγμαίων " Τα λόγια είναι περιττά !!


Και κάπως έτσι φτάσαμε στο τέλος του πρώτου μέρους!!

2. ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

Εδώ ευτυχώς οι επιλογές είναι πιο εύκολες... 

Πρώτο λοιπόν τραγούδι είναι το "Paris" απο The chainsmokers 


 https://www.youtube.com/watch?v=RhU9MZ98jxo 

 Μετά σκέφτηκα να βάλω  το " stay " 

https://www.youtube.com/watch?v=LS2ifrLAadU 


ΤΕΛΟΣ... 


3. ΤΑΙΝΙΑ    


Η επιλογή μου είναι χαριτωμένη το λιγότερο


Δεν θα πω τίποτα σας αφήνω να βγάλετε τα συμπεράσματα σας...  






   https://www.youtube.com/watch?v=M5dnZKrUpdA






Αυτά απο εμένα  φίλοι μουυ 

( Δεν ξέρω τι έπαθε το μπλογκερ και τα βγάζει όλα πλάγια )

Αφήστε σχόλιο με την γνώμη σας!! 

φιλούμπεςς!!<3 <3  
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου