Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Παιχνίδια Τρόμου ~ Εκδοσεις Μεταίχμιο!!

Γεία σας αγαπητοί αναγνώστες!

Ελπίζω να είστε πολύ καλά και το σχολείο να μην σας έχει πνίξει....

Εγω έχω εξετάσεις οπότε ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος...

Κι όμως κατάφερα να σας κάνω μια κριτική ... Θα έπρεπε να έχω κάνει αυτήν την κριτική πολύ πολύ πολύ νωρίτερα αλλά έτρεχα οπότε  συγγνώμη ....


Όπως και να χει παμε να δούμε την κριτική!


Το βιβλίο μας λέγεται " Παιχνίδια τρόμου " και είναι απο τις υπέροχες εκδόσεις Μεταίχμιο..!!

Το εξώφυλλό μας ....



                                                   Αποτέλεσμα εικόνας για παιχνιδια τρομου εικονες 



και η περίληψη του :

Οι φίλοι της προειδοποιούν τη 17χρονη Ρέιτσελ να μην πάει στο πάρτι γενεθλίων του Μπρένταν Φίαρ, στη έπαυλη της οικογένειας στο μυστηριώδες Νησί Φίαρ. Όμως η Ρέιτσελ είναι ερωτευμένη με τον Μπρένταν και ενθουσιάζεται με την πρόσκληση. Ο Μπρένταν έχει σχεδιάσει ένα σωρό παιχνίδια για το πάρτι. Ωστόσο, ένα παιχνίδι που δεν το σχεδίασε κανείς ξεκινάει αναπάντεχα, το παιχνίδι του θανάτου. Καθώς οι καλεσμένοι αρχίζουν να δολοφονούνται ο ένας μετά τον άλλον, η Ρέιτσελ διαπιστώνει με τρόμο ότι τόσο η ίδια όσο και οι υπόλοιποι έφηβοι είναι παγιδευμένοι στο νησάκι μαζί με κάποιον που μάλλον θέλει να τους σκοτώσει όλους. Πώς μπορούν να γλιτώσουν από αυτό το θανάσιμο παιχνίδι; Η Ρέιτσελ δεν ξέρει ποιον να εμπιστευτεί, καθώς τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται στο Νησί Φίαρ.

Ο Ρ. Λ. Στάιν επιστρέφει θριαμβευτικά στο Σέιντισαϊντ, μία πόλη γεμάτη με εφιάλτες, σκιές και πραγματικό τρόμο, και στην εξαιρετικά πετυχημένη σειρά απ’ όπου ξεκίνησε την καριέρα του ως συγγραφέας ιστοριών θρίλερ για το εφηβικό κοινό.


Η κριτική μου :

Μια συνιθισμένη μέρα είχε ξημερώσει για τη Ρέιτσελ η οποία κάθε μέρα  μετά το σχολείο πήγαινε για δουλεία σε ένα ειστιατόριο φαστ φουντ... όλα πήγαιναν όπως πήγαιναν κάθε μέρα ...
Ξαφνικά μπαίνει στο μαγαζί ο Μπρένταν Φίαρ ένας συμμαθητής της , γόνος πάμπλουτης οικογένειας , με εξοχικά και ολόκληρο νησί με το όνομά τους....

Η ρέιτσελ έχει ερωτευτεί τον Μπρένταν και εκπλήσσεται ευχάριστα που τον βλέπει εκεί...! Μόνο που όταν εκείνος την φωνάζει στο  τραπέζι τους ξέρει οτι κάτι ξεχωριστό θα γίνει... Και γίνεται .. Ο μπρένταν την καλεί στο πάρτι του στο νησί τους...

Απο το ίδιο βράδυ όμως και μέχρι την μέρα του παρτι μια σειρά φρικιαστικων γεγονότων θα σημαδέψει τους καλεσμένους....τελικά η Ρέιτσελ θα πάει στο πάρτι που τόσο ήθελε....
Τα παράξενα ξεκίνησαν ήδη πριν πατήσουν τα παιδιά το πόδι τους στο νησί....

Τι θα συμβεί στην κοπέλα και στα υπόλοιπα παιδιά? Θα επιζήσουν όλοι μέχρι το τέλος? Θα καταφέρει η Ρέιτσελ να γυρίσει σπίτι της αλώβητη?

Όλες οι απαντήσεις φίλοι μου κρύβονται στις απόλυτα μαγικές 294 σελίδες του!!!

Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους... Είτε για δώρο είτε για προσωπικό διάβασμα....

Όποιος το έχει διαβάσει ή το διαβάζει ή θέλησε να το διαβάσει απο την κριτκή μου ή γενικά όποιος θέλει ας αφήσει σχόλιο!!!

Αυτά απο εμένα αγαπημένοι μου φίλοι !!! Ελπίζω να σας άρεσε η σημερινή ανάρτηση!!

Φιλούμπεςςς... !!! <3 <3 <3

2 σχόλια:

  1. προσφατα το διαβασα και το λατρεψαα!διαβαζα και τις ανατριχιλες αυτου του συγγραφεα και ημουν σιγουρη πως και αυτο το βιβλιο θα ειναι φανταστικο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Σοφία ,

      τις ανατριχίλες δεν έχει τύχει να τις διαβάσω αλλά αν κρίνω απο αυτό πιστεύω κι εγώ πως θα είναι πολύ ωραίες!! Σε ευχαριστώ πολύ που άφησες το σχόλιο σου ! Είναι όμορφο να βλέπεις οτι αυτοί που σε διαβάζουν νιώθουν άνετα να πουν την γώμη τους!! <3 <3 <3

      Διαγραφή