Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Αποχαιρετάμε το 2016 με τον δικό μας τρόπο

Γεία σας αγαπητοί αναγνώστες!!

Τι μου κάνετε? Πώς μου είστε?


Βρισκόμαστε λοιπόν στην εκπνοή αυτού του χρόνου που μας συνόδευσε στο ταξίδι μας μέχρι τώρα και στο κατώφλι μας περιμένει ο νέος μας σύντροφος....

Αποφάσισα λοιπόν αν και 12 το βράδυ να προσπαθήσω να αποχαιρετήσω το χρόνο που πέρασε με τον μόνο τρόπο που ξέρω και θεωρώ όμορφο...
                               Σχετική εικόνα

   

Θα ξεκινήσουμε με τα πιο αξιοσημείωτα στοιχεία του 2016 που αφορούν το αγαπημένο μας  blog!!


Mε σχεδόν δύο χρόνια παρουσίας το blog μας έφτασε αισίως τις 128 αναρτήσεις!!!!!!

Φυσικά δεν θα μπορούσα να έχω φτάσει αυτόν τον φανταστικό αριθμό χωρίς την πολύτιμη στήριξή σας!!!


Τα εκπληκτικά σας σχόλια ξεπέρασαν όλα τα όρια ( πράγμα το οποίο με έκανε πραγματικά ευτυχισμένη) και έφτασαν τα 122!!! 

Όπως δεν παραλείπω να τονίσω σε κάθε ανάρτηση λατρεύω να διαβάζω και να απαν΄τώ στα σχόλια σας !!! Το να απντώ στα σχόλια είναι για μένα η μόνη επιβράβευση !! Βλέπω οτι υπάρχει μια ανταπόκριση  ! Ότι όλο αυτό που κάνω σας αρέσει και σας εμπνέει να πειτε τη γνώμη σας!!

Οι προβολές μας εκτοξεύτηκαν στις 9.433 !!

 Κι εδώ ταιριάζει απόλυτα ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους εσάς που ακόμα κι αν δεν κάνετε σχόλια κλέβετε λίγο χρόνο απο την καθημερινότητά σας και με διαβάζετε!! Ναι και αυτό μου αρκεί!

Αλλα ρε παιδιά πολλά ζητάω?


Προχωράμε με  κάποια ευχάριστα νέα που αφορούν βιβλία και βιβλιοφάγους αλλά και αναγνώστες μου!! ( εσάς τους τελευταίους σας αγαπώ λίγο παραπάνω)

Αρχικά shoutout στη συναδελφο Στελλα που είχε την ευγενή καλοσύνη να γνωστοποιήσει πως οι εκδόσεις " ελληνικά γράμματα " άνοιξαν και πάλι!!!


Επίσης  θέλω να ξέρετε πως στο μέλλον θα δείτε πολλές κριτικές βιβλίων καθώς εχω ήδη διαβάσει αρκετά καινούρια και έρχονται και αρκετά ακόμη!!

Πολύ υλικό λοιπόν σύντομα κοντά σας !!

Τέλος  θα ήθελα με μεγάλη μου χαρά να ανακοινώσω πως ίσως σας περιμένουν κάποιες εκπλήξεις την επόμενη χρονιά !!

Αυτή η ιδέα είναι ακόμα υπο σκέψη οπότε έχει πολλές προοπτικές εξέλιξης και λογικό είναι να μην μπορώ να πώ τίποτα ακόμη!!

Ελπίζω να ανυπομονείτε όσο κι εγώω!!!


                                    Αποτέλεσμα εικόνας για gif tangled                   



Και αφού έχω πεί όλα αυτά αποφάσισα να περάσω σε κάτι πίο ουσιαστικό!! 

3 ΛΟΓΟΙ  ΠΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ 2016 :

1 καιρός για αλλαγές επιτέλους!!
2 βαρέθηκα απλά
3 νιώθω πως ο χρόνος πέρασε αργά και βασανιστικά και τελείωσε το ίδιο βαρετά και βαλτωμένα....

3 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ 2016 :

1 μου είχε δώσει μια αίσθηση οικειότητας και ζεστασιάς
2 περάσαμε τόσα πολλά μαζί!
3 οι υποχρεώσεις μου όλο και αυξάνονται....

Παρ ' όλα αυτά η ελπίδες μας για κάτι καλύτερο πρέπει να παραμείνουν , το ηθικό μας να αναπτερωθεί  και με μια βαθιά ανάσα να '' βουτήξουμε '' στον καινούριο χρόνο κα σε ότι αυτό συνεπάγεται...

Νέες ευκαιρίες , νέα πρόσωπα ίσως , νέες συνήθειες , όλα νέα και φρέσκα !!

Αφήστε που ο χειμώνας και η άνοιξη του 2017 προβλέπονται μαγικά απο πλευράς ταινιών , σειρών και βιβλίων!!




                            Αποτέλεσμα εικόνας για gif disney can't wait  




Ανυπομονώ λοιπόν και ελπίζω μαζί μου να ανυπομονείτε κι εσείς!!

Προσωπικά είμαι έτοιμη να μοιραστώ μαζί σας κάθε  στιγμή και αυτού του έτους  που έρχεται γιατί μπορεί αυτό να είναι ένα απρόσωπο '' φύλλο '' χαρτί αλλά για μένα εσείς που το διαβάζετε είστε οικογένεια μου και σας εκτιμώ πολύ !

Ναι και για εσάς που μόλις ανακαλύψατε την παρέα μας κι αυτή είναι η πρώτη ανάρτηση που διαβάζετε το λέω!!!!



                            Αποτέλεσμα εικόνας για gif tangled



( sorry  αλλά δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ!! )

Κλείνοντας την σημερινή μας ανάρτηση θα ήθελα να σας ευχηθώ μέσα απο την καρδιά μου χρόνια πολλά , υγεία , αγάπη και καλή τύχη !! Γιατί αυτές οι μέρες είναι μέρες χαράς καλοσύνης και πίστης στην ανθρώπινη ύπαρξη και αγάπη!! 

Πιστέψτε στη μαγεία των ημερών αυτών και δεν θα βγείτε χαμένοι ... 

΄Κι αφού  λέμε που λέμε ευχές και δεν νομίζω να μας ξαναδωθεί η ευκαιρία ...

Καλή χρονιά ! Ευτυχισμένο το 2017 !! 


Αυτά απο εμένα αγαπημένοι μου φίλοι!!

Ελπίζω να σας άρεσε έστω και λιγάκι η παρέα μου απόψε και ελπίζω ο καινούριος χρόνος να επιφυλάσσει πολλά καλά για την παρέα μας!

Αν και είμαι σίγουρη πως με εσάς δίπλα μου όλα θα πάνε καλά!!!!

      Καληνύχτα ,

 Φιλούμπες!!! <3 <3 <3    
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου