Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Hello November!!

Γεία σας αγαπητοί αναγνώστες!

Τι μου κάνετε? Πως είστε? Εύχομαι ο μηνας αυτός να μπηκε οσο ευχάριστα μπήκε και σε εμένα !!

Είναι μια ευχάριστη έκπληξη για εμένα αυτό καθώς οι προηγούμενοι μπήκαν τοσο βεβιασμένα και αγχωτικά που ούτε που κατάλαβα οτι ο μήνας  άλλαξε!

Σήμερα λοιπόν αφού αύριο δεν έχω σχολείο βρήκα ευκαιρία να κάνω την καθιερωμένη μας ανάρτηση μιας και έχω καιρό να σας κάνω ανάρτηση !! Και αυτό δεν είναι καθόλου καλό!


Καλό μας μήνα λοιπόν με υγεία και επιτυχίες!


Ας ξεκινήσουμε !





Mερικοί λόγοι για τους οποίους είμαι χαρούμενη?

Απλά μικρά πράγματακια....

Αρχικά πλησιάζουν τα γενέθλιά μου! 


Επίσης άρχισαν τα εξωσχολικά προγράμματα στο σχολείο μου και επέλεξα φυσικά την λογοτεχνία! Είπαν οτι θα επεξεργαστούμε τον Ελυτη! τέλειο??

Ακόμη με μεγάλη μου χαρά συνειδητοποίησα πως εχω αρχίσει να διαχειρίζομαι λιγο καλύτερα τον χρόνο μου και προλαβαίνω πιο πολλά πράγματα!!

Κάτι άλλο που με χαροποίησε ιδιαίτερα ήταν το γεγονός οτι κάποια προσωπικά μου προβλήματα επέλεξαν την σημερινή μέρα για να λυθούν!!!

Τέλος με την φλυαρία για εμένα που λογικά θα είναι βαρετή για εσάς!!

Νοέμβριος . Ο 11τος μήνας του έτους ! Μας προετοιμάζει σιγά σιγά για τον χειμώνα!

Μερικές λέξεις που μου έρχονται στο μυαλό όταν ακούω το όνομα του μήνα!

Κρύο , φθινόπωρο , τζάκι , κουβερτούλα κλπ...

Μήλα , ρόδια , πορτοκάλια και συναφή...

Γενέθλια μου , τουρτα , γλυκά κτλ....

Ζακέτες , φούτερ , χουχουλιασμα ...

βραδιές ταινίας , ποπ κορν .... 

Ζεστή σοκολάτα....


Έκρηξη χρώματος για μια πιο χαρούμενη version ανάρτησης!!

( πίσω στο μουντό μαύρο)

  


Ποίος είναι ο αγαπημένος σας μήνας?? Έγώ προτιμώ τον Ιούλιο αλλά και ο Νοέμβριος δεν πάει πίσω!!

Εκτός απο αυτό ( τον αγαπημένο σας μήνα) αφήστε σχόλιο για το ποία βιβλία θέλετε να δείτε κριτικές!

Στα σκαριά έχω πολλές αλλά θέλω και τις δικές σας επιθυμίες!!

Θέλω και κάτι ακόμα απο εσάς !

Θέλω να μου πείτε τι δώρο θα θέλατε για τα γενέθλιά σας ( εκτός απο βιβλίο...) ...!

Αυτά προς το παρόν απο εμένα!!

φιλούμπες!!! <3 <3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου