Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2016

Τα τραγούδια του μήνα!!!!


Γεία σας αγαπητοί αναγνώστες!!


Είμαι πάλι εδώ σήμερα για να σας κάνω μια ανάρτηση που έχω παραμελήσει εδώ και πολύ καιρό και δεν νιώθω και πολύ καλά για αυτό!!

Σήμερα λοιπόν όπως καταλάβατε και απο τον τίτλο θα σας παρουσιάσω κάποια απο τα όμορφα τραγούδια που έχω ακούσει σε αυτό το διάστημα!!


Πάμε λοιπόν!!


Πρώτο είναι το  King της Lauren Aquilina !!

                                  






Ακολουθεί το  closer των Chainsmokers


  



Μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν με το losing my religion των REM  

( το αυθεντικό)





( cover by Passenger) 


 


Κλείνουμε την βραδιά μας με κάτι ακόμη παλιό :

Breathless του Dan Wilson !



 


Ο λόγος που διάλεξα το συγκεκριμένο τραγούδι για κλείσιμο είναι γιατί έχω μια ιδιαίτερη σύνδεση με αυτό! Αυτό είναι ουσιαστικά το τραγούδι με το οποίο έκανα τα πρώτα μου βήματα στα Αγγλικά που ήταν κάτι υπέροχο για εμένα τώρα που τα τελείωσα παίρνοντας επιτέλους το τελευταίο πτυχίο μου!!



Αυτά απο εμένα φίλοι μου!!


Καλό βράδυ 

φιλούμπες!!! <3 <3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου