Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Hello octomber!!!!

Γειά σας αγαπητοί αναγνώστες!

Τι κάνετε ? Είστε καλά? Πως περάσατε την πρώτη μέρα του Οκτώμβρη? Εγώ δυστυχώς πνίγηκα στο διάβασμα και μόνο σήμερα βρήκα λιγο χόνο να αφιερώσω στο αγαπημένο μας μπλογκ!


Κάπως ετσι λοιπον θα σας καλωσορίσω στον καινούριο μήνα που μπήκε αισίως χθες με τον γνωστό δικό μου τρόπο . !

΄Ερχεστε?









Τι καλό έχει ο Οκτώμβρης?

Αγαπάμε Οκτώμβρη για πολλούς λόγους !! Ο κυριότερος για μενα είναι μια γιορτή ...

Ναι καλά καταλάβατε ! Για το halloween μιλούσα!!!

Για όσους ξέρετε νομίζω πως παρόλο που δεν το γιορτάζουμε εδώ στην Ελλαδα θα συμφωνήσετε...

Για όσους δεν ξέρετε το Halloween είναι μια Αμερικάνικη γιορτή με την οποία οι αγρότες γιόρταζαν την πλούσια σοδεία τους! Λέγεται μάλιστα πως μεταμφιέζονταν με σκοπό να διώξουν τα κακα πνεύματα απ' τα χωράφια τους!

Έτσι λοιπον κάθε χρόνο χιλιάδες παιδιά μεταμφιέζονται και ξεχύνονται στους δρόμους χτυπώντας τις πόρτες λέγοντας το κλασσικό "    φάρσα ή κέρασμα? "      και παίρνουν γλυκά!

Είναι περίπου ίδιο με τις δικές μας απόκριες ...


Πέρα απο αυτό τώρα πια με ξέρετε! Δεν θα μπορούσα να παραλείψω τα φθινοπωρινά φρούτα!  

Στη μόδα είναι τώρα τα μήλα και ενώ τα πορτοκάλια κάνουν δειλά δειλά τα πρώτα τους  βήματα τα ροδάκινα μας λένε ένα μεγάλο αντίο!




      



Τα φύλλα κιτρινίζουν και πέφτουν ο καιρός κρυώνει - οι πόλεις ομορφαίνουν και εμεις ερωτευόμαστε ... Άλλοι ερωτεύονται ανθρώπους , άλλοι τη φύση κι άλλοι τα πρωτοβρόχια...

Κι εμείς οι απλοί ταπεινοί βιβλιοφάγοι ερωτευόμαστε τις καινούριες κυκλοφορίες και θέλουμε απεγνωσμένα να τις κάνουμε δικές μας!!

Τα απαραίτητα του μήνα ?

Μια κουβερτούλα , καλή μουσική , ένα ζεστό ρόφημα και φυσικα ένα υπέροχο βιβλίο!

Και για τα ατέλειωτα Σαββατόβραδα στο σπίτι?

Πολύ κέφι και όρεξη για ταινία , μια κουβερτούλα και εναν κουβά με ποπ-κορν !!


Κάτι ακόμη που αγαπώ στον μήνα αυτο είναι οι κάλτσες!

Στοιχηματίζω πως εδώ γελάτε!!

Αλλά σκεφτείτε το!

Τα εκατομύρια ζευγάρια κάλτσες βγαίνουν απο τα συρτάρια και κάνουν ενα τρελό παρτι γεμάτο χρώματα και σχέδια !!

Αυτή τη στιγμή εγώ φοράω γκρί με άσπρες βούλες!!

Είμαι τρελή το ξέρω αλλά τι να κάνω??







Να περιμένετε πολλές κριτικές ταινιων αυτό το μήνα! Και για πολλή μουσική!!



Έχω σχεδιάσει να κάνω τουλαχιστον δύο κριτικές βιβλίων γιατί ο χρόνος μου είναι περιορισμένος!!



          




Αυτά απο εμένα !! Ελπίζω να σας κράτησα καλή συντροφιά αυτά τα λιγα λεπτά που διαβάσατε την ανάρτηση !!

 Μην ξεχνατε να επισκέφτεστε την σελίδα μας στο facebook αλλα και να υποστηρίξετε το μπλόγκ μας στο instagram !!!



facebook : H Xωρα των Θαυμάτων

instagram : emmasam228

Φιλούμπες!! <3 <3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου