Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Hello September!

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!

Καλο μηνα να εχουμε ολοι!!

Ελπιζω να περνατε καλα τις τελευταιες ελευθερες σας μερες ! Κοιμηθειτε οσο μπορειτε και πανω απο ολα διαβαστε πολλα βιβλια (αφου το χειμωνα δεν προλαβαινουμε ας το κανουμε τωρα)!!

Εγω σας ηρθα αρκετα νωριτερα απο το συνηθισμενο γιατι απλα βαριεμαι και ειπα να περασω λιγες δημιουργικες στιγμες τωρα που μπορω γιατι αυριο επιστρεφω στη σκληρη πραγματικοτητα των υποχρεωσεων και των μαθηματων....

Ο μηνας Σεπτεμβρης λοιπον ηρθε (οπως ηταν αναμενομενο) και εφερε μαζι του αυτη την κλασσικη μελαγχολια του τελους του καλοκαιριου... Αλλα φερνει και μια παραξενη χαρα αφου σε ολους σχεδον αρεσουν τα δροσερα απογευματα του  φθινοπωρου...












Εμενα μου αρεσει ιδιαιτερα αυτη η μεταβατικη εποχη καθως εχω χρονο να διαβασω και να απολαυσω ανεμποδιστα τα βιβλια μου!! Και πιστεψτε με ειναι πολλα!!















  Ελπιζω να με ακολουθησετε και αυτον τον μηνα στην ομορφη αυτη διαδρομη μας οπως και καντε ηδη ενα χρονο τωρα!!




Μερικες ακομα ωραιες φωτογραφιες εμπνευσμενες απο τον Σεπτεμβριο και το φθινοπωρο!  




















Αυτα απο εμενα φιλοι μουυ!!!

Καλο μηνα ξανα και σας ερχονται οι επομενες καθορισμενες μας αναρτησειςς!!!

ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK!!! 


Φιλουμπεςςς <3 <3 <3 <3
                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου