Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Hello August!!!!

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!

Καλο μηναα!!

Τι κανετε ? Πως ειστε?

Πως νιωθετε που το καλοκαιρι οδευει στο τελος του? Εγω νιωθω πολυ παραξενα...

Εννοω οτι παρολου που σε λιγο φευγω για κατασκηνωση οποτε τυπικα δεν εχει τελειωσει το καλοκαιρι μου αρχιζουν και τα σχολεια σε κατι λιγοτερο απο ενα μηνα οποτε δεν ξερω πως να νιωσω ...

Τεσπα ας μην προτρεχουμε ! Παμε στο καλωσορισμα μαςς!!

  


                                 


Καλως μας ηρθες λοιπον Αυγουστε  !! Οπως παντα ας ελπισουμε να ειναι ενας υπεροχος μηνας και να μας φερει πολλες εκπληξεις , θετικα πραγματα και πολλα πολλα βιβλια!!

Ας σκεφτουμε τι μας αρεσει στον καινουριο μας μηνα !

Σιγουρα συνεχιζει να βρισκεται στην κορυφη της λιστας μας ο παραγοντας φρουτα!  Καρπουζι , πεπονι , σταφυλια κλπ!

Μετα... Μετα λατρευω το φεγγαρι αυτη την εποχη! Αυγουστιατικο φεγγαρι που λενε...  Αυτο ακριβως!

Τι αλλο .... τι αλλο?

Κλασσικα τον απεριοριστο χρονο που εχω να χαζεψω και να διαβασω τα βιβλιαρακια μου!!



Μετα μου αρεσει το γεγονος οτι η θαλασσα ζεσταινει (γτ εδω ηταν λιγο κρυα τον υπολοιπο καιρο ) ! Οχι οτι δεν εμπαινα δηλαδη αλλα λεμε τωρα!


Πολυλογια με επιασε....


    Μερικες ωραιες εικονες!!     


                                

                            



Κι αλλες ωραιες εικονεςςς!!


                           





                                       





Και καπου εδω θα σταματησω να σας πριζω με τις ωραιες εικονες και θα σας αποχαιρετησω διοτι μαλλον σας κουρασα!!

Ετσι λοιπον πειτε μου στα σχολια τι αγαπατε για τον Αυγουστο  και τα λεμεε!!

Φιλουμπες <3 <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου