Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Hello Julyy!!!

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!

Καλο μας μηναα!! Το καλοκαιρι φαινεται ηρθε για να μεινειι!!

Ειμαι παρα πολυ χαρουμενη !! Και μαλλον οχι μονο εγω αλλα και οσοι φοιτητες τελειωσαν μολις την εξεταστικη τους!!


Σημερα λοιπον θα κανουμε το καθιερωμενο μας καλωσορισα του μηναα!!!!







                                         




Γιατι αγαπαμε τον Ιουλιο??

Μα ειναι απλο !!

Πρωτα απο ολα σηματοδοτει την επισημη εναρξη του καλοκαιριου!! Περα απο αυτο ζεσταινει την θαλασσα και την φερνει στην ιδανικη θερμοκρασια για τα μπανια μας!! Επισης παγωνει τα παγωτα μας!! Ας μην ξεχναμε φυσικα πως μεγαλωνει ακομα περισσοτερο τις λιακαδες μας!!


Γιατι ΔΕΝ αγαπαμε τον Ιουλιο??

Ας μην κοροιδευουμε τον εαυτο μας ολοι εχουμε πραγματα που μισουμε τον Ιουλιο!!

Αρχικα αφορητη ζεστη. Μετα η κυριοτερη βλακεια για εμενα .... ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ 

The struggle is real !!!!!

 Κατι εχω ξεχασει σιγουρα...


Τελοςπαντων παμε στην ακροστοιχιδα μας!!


Ι πποκαμπακια
Ομπρελες
Υποβρυχια
Λιακαδα
Ιουλιος
Ομορφιες
Συκα


                                      

                                        

Κερασια , βερικοκα , ροδακινα , καρπουζι , πεπονι , βυσσινα  ειναι καποια απο τα αγαπημενα φρουτα του μηναα!!

Κι αφου προσπαθησαμε σκληρα να μαυρισουμε αυτες τις λιγες μερες του Ιουνη που εφυγαν τωρα θα τα δωσουμε ολα!!

Ατελειωτη ηλιοθεραπεια , ασταματητες βουτιες και  καμποσο αντηλιακο !!


Σε σχεση με τα βιβλια τωρα περιμενω καπου μεσα σε αυτον τον μηνα ενα πακετο με πολλα βιβλια που εχω παραγγειλειι!!!

Οι κριτικες που σας ετοιμαζω θα σας αποζημιωσουν για ολες αυτες τιςαναρτησεις που δεν εκανα μεχρι τωρaa!!             






                            



Eχετε δοκιμασει ποτε καρυδα?? εγω θα ηθελα!! 




                                    




Και καπου εδω θα τελειωσω αλλα θα σας αφησω καποιες ερωτησεις να μου πειτε την γνωμη σας...


Πρωτον τι σας ενοχλει στον ιουλιο??

Δευτερον ποια φρουτα σας αρεσουν??

Τριτον ποσα μπανια εχετε κανει??

Εδω θα σας αφησω!! Ευχομαι να απολαυσετε το καλοκαιρι σας και να διαβασετε πολλα πολλα βιβλια!!!


Αυτα απο εμενα~ καλα μπανιαα!!!!

φιλουμπες!! <3

2 σχόλια:

  1. Το καρπούζι παίρνει το βραβείο για μένα! :p Με ενοχλεί το ότι έχει υπερβολικά πολλή ζέστη και έτσι ενώ θέλω να κάνω πράγματα η δικαιολογία είναι: Έχει ζέστη, βαριέμαι! Ας πούμε ότι μ παίνει την ενέργεια... Και τελευταίον κανέναν αλλά κάθε καλοκαίρι κάνω κατά κύριο λόγο 2-3, όχι μ' αρέσει η θάλασσα απλά τυχαίνει. Και μάλλον μπέρδεψα τη σειρά στις ερωτήσεις σου :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητη maraki ,
      To καρπουζι νομιζω βασιλευει στα καλοκαιρια μας αν και δεν το λεμε ολοιι!! Η ζεστη με κανει να βαριεμαι μονο το μεσημερι ! Τις αλλες ωρες ειμαι γεματη ενεργεια και τις πιο πολλες φορες τη σπαταλαω στην προπονηση μου αλλα κατα τα αλλα η θαλασσα ειναι το κεντρο του κοσμου για μενα χειμωνα καλοκαιρι οποτε κανω οσα περισσοτερα μπανακια μπορω!! Τεσπα τη σειρα ποιος την χ****ι ?

      Διαγραφή