Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Τραγουδια , χτενισματα και παραμελημενοι αναγνωστες

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!!

Τι μου κανετε πως ειστε??  Εγω τωρα που ηρθε επιτελους το καλοκαιρακι νιωθω τελειαα!!!

Ειμαι ολη μερα στην παραλια και το βραδυ βολτες χαλαρες με παρεα κλπ....

Εχω εγκαταλειψει γενικως την τεχνολογια καθως μια αποτοξινωση ειναι τεραστια αναγκη στα σιγουρα!!

Ακομη σκεφτηκα πως λογω υποχρεωσεων  ολο το χειμωνα δεν ειχα το παραμικρο δευτερολεπτο για διαβασμα ηρθε η ωρα να παρω το αιμα μου πισω!!

Θα ερθουν παρα πολλες κριτικες να στε σιγουροι!!


Ετσι λοιπον σημερα αποφασισα "να σπασω την αλυσιδα των ημερων αποτοξινωσης" και να παρω το αιμα μου πισω και εδω!!

Οποτε (και οπως καταλαβατε κι απο τον τιτλο) επειδη σας εχω παραμελησει σκεφτηκα οι αναρτησεις που σας χρωσταω να ερθουν σημερα σε ενα ποτ-πουρι αναρτησεων!!

Ξεκινωντας λοιπον εχουμε τα τραγουδια μας...

Και λεω ΤΑ γιατι εχουν περασει και μερικεες Τριτες που δεν εχω ανεβασει  κι ειναι και αυριο Τριτη θα εχουμε δυο τραγουδακια καλοκαιρινα κι ωραια!!

Το πρωτο μας ειναι το Waves (ποιανου ειναι μη με ρωτατε δεν εχω εξακριβωσει ακομα)




Το δευτερο μας τραγουδακι ειναι το summer του Calvin Harris


Εδω λοιπον ειναι τα ανεβαστικα μας τραγουδακια και καπου εδω ηρθε το χτενισμα του μηναα!!!


Αποφασισα να ειναι κατι ομορφο καλοκαιρινο και φρεσκο!!

Κατα την αποψη μου ειναι αρκετα ευκολο για να το κανατε και στα δικα σας μαλλια!

Παμε λοιπονν!

  

(Παρατηρειται ενα μικρο κολλημα με το συγκεκριμενο καναλι) 


Καπου εδω λοιπον φτασαμε στο τελος της αναρτησης μας αυτης!!
Αντιοο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου