Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

May the 4th be with you!! (Ημερα starwars!)

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!



Σημερα απο οτι καταλαβατε (οι πιο παλιοι ιδιαιτερα) ειναι μια πολυ ωραια μερα!!Ειναι  μερα starwars!!

Παρολου που δεν ειμαι τοσο μεγαλη για να τα εχω δει ολα γενικως εχω πολυ καλες εντυπωσεις!!


Οποτε αντι αυτη η αναρτηση να ειναι ενα αφιερωμα σε κατι που δεν πολυ ξερω οποτε δεν μπορω ακριβως να κρινω την ολη κατασταση .....

Αποφασισα να το φερω σε γνωστα νερα και να συνδυασω μια απο τις καθιερωμενες μας αναρτησεις...

Τωρα τι καταλαβατε δεν ξερω εγω απλως....


Οκ οκ μην με σκοτωσετε!!


Σκεφτηκα λοιπον...

Να συνδυασω το χτενισμa του μηνα με τα starwars!!!!!



Τωρα πως θα γινει αυτο?


Ουτε εγω εχω καποια ιδεα!!!


Χωρις πλακα τωρα εχω ενα πολυ ωραιο βιντεακι για σας σημεραα!!!


Καιιι

Παμε να το δουμε!!!















!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 (ψαρωσατε εε??)



Λοιπον ειναι απο το αγαπημενο μου καναλι χτενισματων στο youtube (ως συνηθως)






Και καπου εδω το βασανο σας τελειωσε!!!


May the odds be ever in your favour (ακυρο αλλα επρεπε)

Και ο επισημος αποχαιρετισμος .....


~May the 4th be with you~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου