Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Overal review Φεβρουαριου

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!

Σημερα ειμαι παλι εδω για να αποχαιρετισουμε μαζι αυτον τον υπεροχο μηνα που φευγει!Μπορει καποιες στιγμες να μας στεναχωρησε αλλα ας παραδεχτουμε πως υπηρχαν λιγες παραπανω ομορφες στιγμες!
Κλαψαμε γελασαμε , αγαπησαμε , τσακωθηκαμε τα ξαναβρηκαμε , εκτιμησαμε την πραγματικη αξια καποιων πραγματων.....

Μαρτιε σε περιμενουμεε!!

Ετσι λοιπον εγω αποφασισα αυτην την τελευταια φεβρουαριατικη μερα να κανω μια γενικη κριτικη και να σας αναφερω τα τραγουδια τα βιβλια και αλλα πολλα που ειδα , διαβασα , εκανα και ακουσα μεσα στο Φεβρουαριο και σιγουρα τα συστηνω ανεπιφυλακτα σε ολους εσας που δεν με εχετε προλαβει φυσικα!


Ξεκιναμε λοιπον με τα "must listen" του μηνα που περασε!

Αρχικα θα σας υπενθυμισω ενα τραγουδι που εχω αναφερει απειρες φορες και εχω ακουσει αλλες τοσες και σας ειχα πει οτι θα σας σπασω τα νευρα!!

Και δεν ειναι αλλο απο το ''photograph" του λατρεμενου Ed Sheeran! (λινκ στο τελος της αναρτησης)
Οταν το πρωτοακουσα λεω εδω ειμαστε! βεβαια ελεγα οτι θα μου περασει ο ενθουσιασμος οπως και με τα αλλα τραγουδια που ακουω αλλα οχι!  Ηρθε στη ζωη μου για να μεινει οπως ολοι καταλαβαμε αργοτερα!Και καπου εδω βαζω τελεια γιατι η ιστορια ειναι μεγαλη!!

Tο επομενο τραγουδι ειναι το "writing's on the wall" του Sam Smith !


Ειναι απο την νεα ταινια του Τζειμς Μποντ το ''Spectre '' και  εχει ολα  οσα αναζητα ενας ακροατης! Ωραιος ηχος , αρκετο συναισθημα , υπεροχοι στιχοι (για τους αθεραπευτα ρομαντικους κυριως αλλα οχι απαραιτητα) και φυσικα η φωνη του καλλιτεχνη που δημιουργει την τελεια ατμοσφαιρα συγκινησης και ομορφων συναισθηματων!!



                                  







Οσο για τα "must watch " του Φεβρουαριου.....


Φυσικα δεν θα μπορουσε να λειπει το θρυλικο , επικο και συναρπαστικο Divergnt series  που οσες φορες και να το δω δεν θα το βαρεθω ποτε!! Περισσοτερες πληροφοριες στην προηγουμενη αναρτηση (λινκ στο τελος)

Η επομενη ταινιοπροταση μου....

H  ταινια ''The age of Adalaine"  ειναι πολυ ενδιαφερουσα και σιγουρα πολυ ωραια! Ενδεικνυται για οικογενειακες βραδιες με ποπ - κορν ! Και αυτο γιατι δεν ειναι μια ταινια καθαρα εφηβικη ή καθαρα για μεγαλυτερους !




                                


Αφησα τελευταιο το καλυτερου αλλα και πιο πονεμενο κομματι της αναρτσησης!



 Εφτασε δυστυχως η ωρα που πρεπει να ξεχωρισω τα '' must read" του προηγουμενου μηνα!!

Δεν θελω ρε γαμωτο.... πρεπει ομως να φανω δυνατη!! χαχαχα λοιπον


Δευτερη  θεση  δινω στο βιβλιο το ''Ταξδι του Τιγρη " απο την Collen Houk!!


Εντυπωσιακο , περιπετειωδες , συναρπαστικο! ειναι λιγοι απο τους χαρακτηρισμους που μπορω να του δωσω!!Δεν θα κανω κριτικη αυτη τη στιγμη οποτε το αφιερωματακι ειναι λιγο ελλιπες (αλλα θα επανορθωσω το υποσχομαι) !!



Και περναμε στην πρωτη θεσηηηη!!!

Εδω δικαιωματικα θα βαλω το βιβλιο "Νυχτερινο σχολειο - Το φιναλε" !!!

Ξερω αργησα λιγακι να το αναφερω σε αναρτηση αλλα το ειχα διαβασει στα αγγλικα και ηθελα να ειμαι σιγουρη πως δεν κανω κανενα spoiler οποτε περιμενα μεχρι να κυκλοφορησει και στη χωρα μας μεταφρασμενο πλεον!! Ο καιρος ομως περασε καινουρια βιβλια ανοιξαν κι εκλεισαν , κατακλειστηκα απο ευτυχια που επιτελους επεσαν στα χερια μου βιβλια που δεν ειχα ξαναδιαβασει και εφτασε η σημερινη μερα !!!( την κριτικη δεν τη γλιτωνετε με τιποτα )







Και καπου εδω φτανουμε αισιως στο τελος της σημερινης αναρτησης!! Ελπιζω να σας αρεσε !! Φυσικα θα λατρευα να μαθω αν εχτε δει , διαβασει , ακουει τις προτασεις μου !!

 Επιπλεον  μην ξεχασετε να αφησετε ενα σχολιο  λεγοντας  μου  τα must που θεσατε εσεις τον μηνα που περασε!!

Φιλακιαα!!

Εμμα 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου