Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Νεα μουσικη προταση

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!
Τι κανετε , πως ειστε? εγω ειμαι καλα και τωρα που εχουμε γιορτες ειμαι πιο ανετη και θα σας κρατησω παρεα για τις επομενες μερες με καποια κριτικη και καποιες εκπληξεις!! Μεινετε συντονισμενοι λιπον! Θα περασουμε τελεια!!


Παμε ομως στη σημερινη μας αναρτηση η οποια περιλαμβανει το κλασσικο τραγουδακι της Τριτης!!Το σημερινξο τραγουδι μας δεν ειναι χριστουγεννιατικο μιας και περασαν τα Χριστουγεννα τυπικα - αφηστε που εχω κολλησει λιγακι με το συγκεκριμενο που θα σας προτεινω!!


Λοιπον λεγεται Walk και ειναι του Kwabs !! οποτε ας το ακουσουμε!!



Προσωπικα αυτο το τραγουδι το λατρεψα οταν το πρωτοακουσα!!


Λοιπον αυτα απο εμενα!!  καλο βραδυ !!
Πειτε μου την αποψη σας στα σχολια!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου