Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Photograph ~ Ed Sheeran

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!!
Σημερα  επεστρεψα αν και λιγο αργοτερα απο οτι επρεπε  με ενα νεο τραγουδακι μιας και σημερα ειναι Τριτη!!


Και επειδη ελαμπα δια της απουσιας μου μια εβδομαδα σχεδον θα σας κανω δωρο ενα δευτερο τραγουδι!!


Το πρωτο μας τραγουδι ειναι πασιγνωστο και τελειο!! Ο τιτλος αυτου- Photograph !Τραγουδαει φυσικα ο αγαπημενος μας Ed Sheeran!!! Και ηθελα παρα πολυ να το αναφερω στο μπλογκ μου για τρεις λογους!  1 Το λατρευω , 2 ειναι του Ed Sheeran και 3 ηθελα πολυ να το εχω στο μπλογκ μου ωστε οταν μετα απο χρονια θελησω να δω τις παλιες μου αναρτησεις να δω τι ακουγα τωρα !!

Παμε λοιπον να το ακουσουμε!!



                    


Λοιπον και τωρα το δευτερο τραγουδακι που σας υποσχεθηκα!!Λοιπον αυτο λεγεται say something και ειναι απο  A great big world feat.Christina Aguilera!Eιναι κι αυτο ενα απο τα αγαπημενα μου !Και αυτο γιατι μπορει να ειναι ο ορισμος της μπαλαντας (και συνηθως δεν τα προτιμαω) αλλα κρυβει μια τεραστια ψυχικη δυναμη και μια μεγαλη στεναχωρια, καθως μεσα απο τους στιχους του βγαινει μια γλυκια μελαγχολια και ενας ποθος ενος αντρα που εχει παραιτηθει πια και θελει να το πει στην κοπελα και δεν βρισκει αλλο τροπο πιο ομορφο απο ενα τραγουδι!! Παμε να το ακουσουμε!

Υ.Γαφιερωμενο στην φιλη μου Κατερινα που της αρεσει πολυ παρολου που δεν θελει να το παραδεχτει! !



                                         


Λοιπον παιδες αυτα απο εμενα!! ελπιζω να απολαυσετε μουσικα τη σημερινη βραδια!!
Καληνυχτουδιαα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου