Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Χαρι ποτερ

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!
Σημερα μου ηρθε στο μυαλο το ποσο μου λειπουν καποια βιβλια που διαβασα οταν ημουν πιο μικρη!Ενα απο αυτα (μαλλον εφτα απο αυτα) ηταν η σειρα της υπεροχης J.k. Rowling Χαρι Ποτερ!!
Ναι ναι αυτη η σειρα ηταν η πρωτη σειρα που με μαγεψε κυριολεκτικα και μεταφορικα!!



                  

(την καινουρια εκδοση ..πως σας προσεχω ε?)


Λοιπον αυτο που με δυσαρεστησε καπως ειναι οτι ποροσφατα αλλαξαν τα εξωφυλλα και τις περιληψεις(φωτο πιο πανω)Τα προτιμουσα σιγουρα στην πρωτη πρωτη εκδοση τους!


Θες γιατι εχω περιεργο γουστο, θες γιατι μ αυτα τα εξωφυλλα μεγαλωσα , τωρα νιωθω σαν να μου εκοψαν ενα κομματι απο την καρδια !!



Μα κοιταξτε τα:




                                             ΠΡΙΝ                                  ΜΕΤΑ




























Τι γνωμη εχετε εσεις για τα εξωφυλλα??
Ποια θεωρειτε καλυτερα??

Εδω τελειωσε το μικρο μου αφιερωμα σε αυτα τα εφτα βιβλια που  συνοδευσαν  τα παιδικα μου χρονια!!


καλο απογευμα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου