Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 1 Ιουλίου 2015

Hello Jully!!!

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!
Καλο μηναααα!!Επιτελους ειμαστεστα μεσα του καλοκαιριου!!!Αν και ο καιρος μας το χαλαει λιγο.... Τελοσπαντων ειμαι εδω για να σας κανω χαρουμενους οχι να σας μελαγχολησω!!!Λοιπον παμε να φιαξουμε την πρωτη  μερα  του Ιουλιου και ας καλοσωρισουμε το 7ο εγγονι του γερο χρονου !!!Λοιπον ας ξεκινησουμε!!



                                     


και για οσους δεν το εχουν κανει ακομα:







Ναι ναι εγω ευτυχως εχω φτασει αισιως τα εξι μπανια στη θαλασσα
και αυτο ειναι το πιο τελειο πραγμα τους καλοκαιρινους μηνες!!Γι ' αυτο -και πολλα αλλα βεβαια- το καλοκαιρι ειναι η πιο αγαπημενη μου εποχη του χρονου!!!!


οποτε


                    




  Λοιπον καλο μηνα !! Απο μεριασ μου ο Ιουλιος θα ειν αι γεματος κριτικες βιβλιων , τραγουδια και διαφορα αλλα ομορφα πραγματα!Φυσικα ξεχασα να αναφερω τις καινουριες ιδεες που εχω και θα αρχισω να σας τις παρουσιαζω σιγα σιγα!!





                                                                   



Αυτα απο μενα !!Καληνυχτες!!







         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου