Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Disconnected

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες !!!!
Αλλη μια υπεροχη Τριτη του χρονου εφτασε!!Οποτε εφτασε και το πρωτο μας τραγουδι για τον Ιουνιο!!!Ειμαι πολυ χαρουμενη για αυτο οποτε παμε στο τραγουδι μας !!!Λοιπον το τραγουδι μας ειναι το Disconnected των 5 seconds of summer!!Ειναι το αγαπημενο μου συγκροτημα!!Αυτο το τραγουδι εχει μια συναισθηματικη αξια για μενα γιατι ηταν το 1ο τραγουδι τους  που ακουσα και ηταν η αφετηρια για ενα μαγικο ταξιδι 3 χρονων μαζι με τους υπεροχους 5sos!!!Λοιπον το ακουσα τετοια εποχη πριν απο 2 χρονια και μου εφερε στο νου αρκετες καλοκαιρινες εικονες!!!Λοιπον σας το δινω!!


                                    





https://www.youtube.com/watch?v=kgIxbXwDlRE




 



                                        
                                               




                                                            


Eλπιζωνα σας αρεεσε!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου