Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Καινουρια ιδεα

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!!
Σημερα μου ηρθε μια καινουρια ιδεα !!Καθε καινουριο μηνα θα σας παρουσιαζω τα 10 καλυτερα τραγουδια του μηνα που περασε!!!Τι λετε?? Λοιπον ξεκιναμε με τα 10 καλυτερα τραγουδια του Μαίου!!!!

10. walk -KWABS
9.οταν αγγελοι κλαινε - Ελενα Παπαριζου
8. love me like you do - Ellie Goulding
7.style - Taylor Swift
6.Ας ειναι ψεμα - Kings
5. I want you to know - Zedd feat.Selkena Gomez
4.Με στεναχωρει - Stan
3.Want to want me - Jason Derulo
2.πρωτη μου φορα  - Demy + Mellisses
1.something big - Shawn Mendes
 
                        





Ελπιζω να σας αρεσε η ιδεα μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου