Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Ιουνιος

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!!!!
Καλο μηνα σε ολους!!! Λοιπον σημερα ειμαι πολυ χαρουμενη γιατι ειμαστε πλεον μια δροσερη ανασα μακρια απο το καλοκαιρακι!! Το καλοκαιρι... Ενα τριμηνο διαλειμμα απο το αγχος , την κουραση , το τρεξιμο , τα βαρετα χειμωνιατικα Σαββατοκυριακα , το σχολειο , τα εξωσχολικα μαθηματα , τα πτυχια και γενικως τα πραγματα που χαρακτηριζουν την καθημερινη μας ζωη το χειμωνα!!

 Μια ακροστοιχιδα πολυ καλοκαιρινη!!!

Κρουαζιερα
Απολαυση
Λαδι μαυρισματος
Ομορφια
Καρπουζι
Ανεμελια
Ιστιοφορο
Ροδακινο
Ιπποκαμπος

Ας καλωσορισουμε τον Ιουνιο!!

              


 και τωρα ωρα για ταξιδια !! Σας δινω μερικες φωτογραφιες απο καποιες μαγευτικες , υπεροχες παραλιες !!!!!


            

  Λοιπον εγω εκανα ηδη το πρωτο μου μπανιο για φετος !!Φυσικα στα μαγευτικα Ασπρα Σπιτια Βοιωτιας!!! Σας δινω μια εικονα απο την τεραστια  παραλια  (ενα μερος της)!!!!!
          

             

          


Ειμαι πολυ χαρουμενη που καταφερα να κανω μπανιο μιας και ειναι αρκετα νωρις (τολμω να πω) !!Η θαλασσα παντως ηταν μια χαρα ζεστη !!Τελοςπαντων για να σταματησετε να ζηλευετε σταματαω να μιλαω για τη θαλασσα!!!


       Ελπιζω η σημερινη μου αναρτηση να σας αρεσε και να σας ταξιδεψε!!!!Μετρηστε αντιστροφα μαζι μου για το τελος των εξετασεων και τον ερχομο του καλοκαιριου!!!!!Εχουμε 15 μερες απο τωρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου