Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

2 ΜΗΝΕΣ

Γεια σσας αγαπητοι αναγνωστες!!!!
Σημερα ειμαι πολυ χαρουμενη γιατι κλεισαμε επισημως 2 μηνες ζωης!!!!!!Λοιπον ηταν μια υπεροχη εμπειρια για μενα και ελπιζω να ηταν και για σας !!!! Μεσα σ' αυτοθς τους 2 υπεροχους μηνες καταφεραμε να φτασουμε τις  1025 προβολες  και τα 23 σχολια!!!Ξερω μπορει να σας φαινονται λιγα αλλα εγω δεν πιστευα ποτε οτι θα καταφερνα να δημιουργησω ενα μπλογκ που να καταφερει να κερδισει το ενδιαφερον τοσων πολλων!!!



Χαιρομαι που εμπιστευτηκατε την αποψη μου και αποφασισατε να μου πειτε και τη δικη σας!!







Ελπιζω να περασατε κι εσεις οσο ωραια περασα κι εγω !!!







Και ελπιζω να συνεχισετε να με συνοδευετε στο ταξιδι αυτο!!Γιατι θα ειναι ενα πολυ ωραιο ταξιδι !!Αυτο το υποσχομαι!!







Καληνυχτουδια!!!!!!!!!!


2 σχόλια: