Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Γιορτη της μητερας!



Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!!
Σημερα ειναι μια πολυ σημαντικη μερα για ολες τις μανουλες του κοσμου!! Μια μερα αφιερωμενη στο πιο σημαντικο ατομο της  ζωης μας!!Λοιπον επειδη αυτη η αναρτηση ειναι απο τις τελευταιες που θα κανω τουλαχιστον μεχρι τα μεσα Ιουνιου θα φροντισω να ειναι υπεροχη!!!!

                             

Λοιπον νομιζω πως θα ηταν πολυ γλυκο να δουμε μερικες ευχες απο διασημους και μη δεν συμφωνειτε??(μιας και θελω να γινω δημοσιογραφος!!)


Η Κωσταντινα Σπυροπουλου ειπε:

    Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!
Χρόνια πολλά μαμά ❤ Θα Σ´ΑΓΑΠΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
  



Η Χριστινα Αλουπι ειπε !

 

 To my mom: είσαι ο φύλακας άγγελος μου! Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες, ό,τι πιο ιερό και πολύτιμο έχουμε στη ζωή μας!      

Καποια ειπε:

 "Είσαι ο μοναδικός άνθρωπος στον κόσμο όλο που θα νιώσει απόλυτα αυτό που νιώθω: τη λύπη μου, την αγωνία μου, τον ενθουσιασμό μου. Χάνεις τον ύπνο σου όταν δεν είμαι καλά. Πετάς στα σύννεφα όταν είμαι ευτυχισμένη...διαβαζεις τα ματια μου κ την ψυχη μου...Για μενα εισαι η πιο όμορφη κ αξιοθαύμαστη γυναίκα στη γη..." Χρονια πολλα Μαμα μου..χρονια πολλα σε όλες τις μανούλες της γης!Να τις χαίρεστε κ να μην ξεχνάτε να τους λέτε απλα....ποσο τις αγαπάτε ..❤️



Μερικες πληροφοριες...

Ο πρώτος εορτασμός της σύγχρονης ημέρας της μητέρας, πραγματοποιήθηκε το 1908 όταν η Αμερικανίδα Anna Jarvis, έκανε το μνημόσυνο της μητέρας της σε έναν καθεδρικό ναό της δυτικής Βιρτζίνια. Η προσπάθεια της να καθιερώσει την ημέρα αυτή ως "ημέρα της μητέρας" είχε ξεκινήσει τρία χρόνια νωρίτερα όταν η μητέρα της Ann Reeves Jarvis έφυγε από τη ζωή
H μητέρα της ήταν ακτιβίστρια που φρόντιζε τους τραυματίες του Αμερικανικού Εμφυλίου και από τα δύο αντίπαλα στρατόπεδα. Μετά τον χαμό της η Anna έκανε αποστολή της να καθιερώσει μια ημέρα γιορτής για "τον ανθρώπο που έκανε περισσότερα από τον καθένα για εσένα σε όλη του τη ζωή", όπως έλεγε για τις μανούλες όλου του κόσμου. Και κάπως έτσι, με συνεχείς πιέσεις, έπεισε την Αμερικανική πολιτεία να καθιερώσει αυτή την ημέρα.

H ημέρα της μητέρας γιορτάζεται κάθε χρόνο την δεύτερη Κυριακή του Μαΐου. Η γιορτή αυτή που είναι αφιερωμένη στη μητρότητα καθιερώθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα στην Αμερική. Ωστόσο, γιορτές αφιερωμένες στην μητέρα υπήρχαν ήδη από την αρχαιότητα
Στην αρχαία Ελλάδα οι γιορτές της θεάς Κυβέλης, της "μητέρας των θεών" όπως την αποκαλούσαν ήταν αφιερωμένες στην μητρότητα. Στην αρχαία Ρώμη τα Ιλάρια ήταν αφιερωμένα στην ίδια θεά και επομένως στην μητρότητα και γιορτάζονταν κατά το θερινό ηλιοστάσιο.





Σοφα λογια για τις μανουλες!!!



“Τη στιγμή που γεννιέται ένα παιδί , γεννιέται μαζί και η μητέρα. Δεν υπήρχε πριν. Η γυναίκα υπήρχε, αλλά η μητέρα, όχι. Η μητέρα είναι κάτι εντελώς νέο.” Rajneesh

“Η καρδιά της μητέρας είναι μια βαθιά άβυσσος, στο κάτω μέρος της οποίας θα βρείτε πάντα τη συγχώρεση.” Honore de Balzac

"Η μάνα δεν είναι ένα πρόσωπο για να στηρίζεσαι πάνω του, αλλά εκείνη που σε βοηθάει να μη χρειάζεσαι στηρίγματα." Dorothy Canfield Fisher

"Ω! Την αγάπη της μάνας δεν την ξεχνά κανείς!" Victor Hugo

"Μητρότητα: όλη η αγάπη αρχίζει και τελειώνει εκεί.” Robert Browning

“Μόνο αφού γίνεις μητέρα η κρίση σου για τους άλλους αρχίζει να μετασχηματίζεται αργά σε συμπόνια και κατανόηση.” Erma Bombeck

“Κάθε γυναίκα καταλήγει να είναι σαν τη μητέρα της. Αυτό είναι η τραγωδία της. Κανένας άντρας δεν καταλήγει σαν τη μητέρα του. Αυτή είναι η δική του τραγωδία.” Οscar Wilde

“Όταν σταμάτησα να βλέπω τη μητέρα μου με τα μάτια του παιδιού, αντίκρισα τη γυναίκα που με βοήθησε να γεννήσω τον ίδιο μου τον εαυτό.” Nancy Friday

“Κι ένα τέταρτο μητέρας αρκεί για δέκα ζωές, και πάλι κάτι θα περισσέψει που να το ανακράξεις σε στιγμή μεγάλου κινδύνου.” Οδυσσέας Ελύτης

“Mάνα! Δε βρίσκεται λέξη καμία να ‘χει στον ήχο της τόση αρμονία.” Γεράσιμος Μαρκοράς


                           

Χρονια πολλα λοιπον στις μανουλες μας!!!!!! <3 < 3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου