Το μπλογκ μου

Αγαπητοι αναγνωστες καλωςηρθατε στο μπλογκ μου!!!
Εδω θα βρειτε κριτικες , σκεψεις και αφιερωματα για ηρωες , βιβλια , τραγουδια , ταινιες , σειρες....

Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Η ημερα της Γης

Γεια σας αγαπητοι αναγνωστες!!!!!!!
Σημερα ειναι μια πολυ ξεχωριστη μερα για ολο τον κοσμο!! Σημερα που λετε ειναι η παγκοσμια μερα της γης !!!! Λοιπον εγω το ανακαλυψα  λιγες ωρες νωριτερα και αμεσως σκεφτηκα αυτην την αναρτηση!!!!









Το google που τιμα καθε γιορτη και παγκοσμια μερα μας ετοιμασε ενα υπεροχο κουιζ !!! Εγω που το εκανα βγηκα μια σουπια!!!! Κντε το και εσεις και πειτε μου τι βγηκατε στα σχολια!!!!

https://www.google.gr/search?newwindow=1&site=&q=Κουίζ+για+την+Ημέρα+της+Γης&oi=ddle&ct=earth-day-2015-5638584300208128&hl=el&sa=X&ei=8-w3VcG2HYjePY3ogLgG&ved=0CAMQNg

Χαρουμενη μερα της Γης λοιπον!!!!!!<3 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου